mandag den 15. juli 2013

Sommer drikke! Summer drinks!

Er jeg de eneste der elsker Arizona Tea, deres design er total cute, plus det inden i ikke smager helt dårligt, jeg elsker det, og jeg kan slet ikke få nok af det om sommeren. Normalt er jeg ikke selv så vild med honning, men jeg elsker den grønne te med honning. Selvom min ynglings klart er blåbær. Om vinteren elsker jeg at varme dem op, og om sommeren elsker jeg lige at putte dem ned i fryseren en halv time før jeg drikker dem, totalt lækre, som en kold ice tea.

Hvor kan man få dem:
- I Søsterne grene, jeg har dog ikke selv købt mine der, fordi jeg aldrig har haft heldet med mig når jeg var der. Men jeg har hørt flere har købt dem der til omkring 12 kr. ca.
- Jeg har købt min blåbær i Rema 1000 i Esbjerg til 12 kr.
- Man kan også ofte købe dem på tankstationer, jeg fandt min omkring Herning, da jeg skulle besøge noget familie i Viborg til 21 kr. ca.

Der er stor forskel på prisen nogen steder, så jeg vil anbefale jer at kigge i jeres Søsterne grene og Rema 1000 hvis i har nogen i nærheden.
_________________________________________________________________________________


Am I the only one who loves Arizona Tea, their design is totally cute, + the inside does not taste too bad, I love it and I can not get enough of it in the summer. Normally I'm not even that crazy about honey, but I love green tea with honey. Although my favorite is clearly blueberries. In the winter I love to warm them up, and in the summer I love just putting them in the freezer for half an hour before I drink them, totally delicious as a cold ice tea.






 

Ingen kommentarer: